torsdag 29 januari 2009

Förbannade baciller!

Jaha! då var det min tur. Det började i tolvtiden igår med att all energi försvann ur kroppen. Sakta men säkert kände jag hur humöret sjönk några snäpp. Min så vanliga positiva inställning gav vika för irritation. Plötsligt kunde jag inte längre styra mina känslor. Fräste åt allt och alla. Ett säkert tecken på att febern började smyga sig på.

Idag är jag hemma. Huvudvärk och svettningar samtidigt som jag fryser. I morgon kommer min kära ex kollega och hälsar på. Måste bli frisk!!!!

3 kommentarer:

  1. Jag är också så himla förkyld. Jag är inte alls van vid sånt och jag blir rätt så sur. Men som tur är så är jag inte långsint :)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig vännen....

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Åh,det var inte bra. Bädda ner dig, drick mycket och sov...Carolas order.

    Kram och krya på dig

    Ps.Trodde inget kunde bryta ner ditt humör så, det måste vara några riktiga jäklar till baciller. Ds

    SvaraRadera