tisdag 24 februari 2009

Vänner och sonen!


I helgen träffade jag mina kära "pojk"vänner från hembygden. Oj, vad roligt vi hade. Krogrunda i Gävle och massor av skratt. Den enda som saknades var lilla Tylle. Det är dock lite mycket begärt att hon ska åka från Malmö till Gävle bara för att gå med oss på krogen. Fast roligt hade det varit.


På söndagen tog jag tåget hem igen men det fina var att sonen följde med. Nu mår jag som en drottning. Först en helg med gänget sen en hel vecka med sonen. Mmmmmm... härligt!

2 kommentarer:

  1. Hej Liiisa!
    Vad roligt att kunna träffa dig här och på så sätt komma närmare dig. Jag hade gärna varit med i helgen och festat lite hade varit sååå skoj. Elina bor i Gävle så jag har nu någonstans att bo när jag är där. Elina är just nu i Thailand.
    Stor kram Lotta!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen! Jag hade gärna tagit första bästa flyg upp och varit med men det blev lite sent påtänkt kanske. Fick veta av Mackan i fredags.
    Planerar man så går allt att lösa. Jaja, vad är väl en bal på slottet? Den kan vara alldeles hemsk... och tråkig ... och aldeles... alldeles... underbar.

    SvaraRadera