torsdag 5 februari 2009

Jag har blivit utmanad


Jag har blivit utmanad av www.pyrra.blogspot.com

4 favoritprogram: CIA, Nyheterna, På spåret, De flesta historiska program.
4 saker jag gjorde igår: Låg kvar i sängen för länge på morgonen och myste med pojkvännen, målade lister, tänkte tillbaka på Tylles och min mc semester förra sommaren, struntade i att städa.

4 saker jag ser fram emot: Att åka till Ockelbo i morgon, att träffa min son, att krypa ner i sängen i kväll, sommaren.

4 favoritrestauranger: Axmar brygga, Hasselbacken, Sjöbacken (på Lindgrens tid), Harry´s.

4 saker på önskelistan: Nya kläder, motiverade elever, ett nytt badrum, en ny plånbok.

4 personer jag utmanar: Eftersom jag inte har någon kunskap om hur jag skapar genväg till länkar så skippar jag att utmana 4 vänner. Skulle jag kunnat det så skulle jag utamanat: Carola, Frida, Josefin, Stefan



1 kommentar:

  1. ja men jag då... jag glömde att skriva en NY dator och NYA kläder.
    kram vi hörs på telefon

    SvaraRadera