onsdag 1 april 2009

Massor av bloggar!

Vissa dagar funderar jag över mitt yrkesval men de allra flesta dagar så vet jag att jag valt rätt. De gånger jag funderar över om det är rätt val eller inte, det är de dagar då vi har suttit i konferens efter konferens och diskuterat allt annat än elever. De dagar jag vet att jag valt rätt, det är de dagar jag mestadels tillbringat med eleverna.

Just nu sitter jag mest och ler. Det är så trevligt. Eleverna i klass 1A är ute på sin APU. De har fått i uppdrag att skriva en blogg varje dag och reflektera över saker de är med om. Jag går in på deras bloggar varje dag och följer dem i deras APU. Jag läser och skriver kommentarer. De är så duktiga. Vilka fina bloggar de gör. Vissa har till och med tänkt på att lägga in bilder. KUL!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Lisa. Jag glömde maila min blogg till dig men här är den iallafall :) http://Homeoflintan.blogspot.com

    Och nummret till min arbetsplats är 0120 - 41176. Vi hörs efter lovet hej hej

    SvaraRadera
  2. Hej gumman!
    Jag längtar efter dig oxå!
    Kanske vi ses till påsk? Vi är i lilla Byn då. Är ni?
    kram Py

    SvaraRadera