tisdag 22 december 2009

Alltid dåligt samvete!

Varje jul får jag så fiiina julkort hemskickade av mina fantastiska vänner och varje jul får jag så himla dåligt samvete. Vad är det för fel på mig när jag aldrig kan komma mig för att få iväg några julkort till mina kära vänner? Kan det vara så svårt? jag har inget svar på det och jag tänker inte skylla på något heller, jag fixar det helt enkelt inte. Hoppas ni förlåter mig och att ni ändå förstår att ni är med i mina tankar, alltid.

Nu passar jag på att önska alla mina vänner en riktigt God Jul och Gott Nytt År!

Speciellt till dig min lilla Tylle som är så himla långt bort och som skapar julkort som ingen annan. Love you my darling!

2 kommentarer:

  1. Gumsilumsi! Inte ska du ha dåligt samvete. Jag är sjuk i min arbetsnarkomani - det vet du om.
    Och så älskar jag ju att skapa - det är min drivkraft. Din drivkraft ligger i något annat - och en sån julklapp ska du få. I morgon när vi ses.
    Älskar dig
    /Tylle

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Ingen idée att ha dåligt samvete... om det är till någon tröst så lyckades inte jag heller med några julkort.
    Du finns i mina tankar också, saknar dig så.

    Hur var det vi sa nu igen!? Örebro tillsammans över en fika snart hoppas jag.

    Önskar dig nu ett riktigt Gott nytt år!
    Kramiz Lotta

    SvaraRadera